Sensommar och tankar om julmagi

Long time no see är väl mer eller mindre det korrekta uttryket!? Det blev inte alls speciellt mycket bloggande om varken jul och dess magi förra året, detta kan i och för sig bero på att jag ännu ett år flyttade och ett nytt boende var inplanerat i mitten av förra december. 

Men fy skam den som ger sig och detta året blir väl lite tredje gången gillt. Förhoppningen är i alla fall att denna lilla juliga blogg ska ta fart med massor av juliga bilder och mysiga texter. Däremot är det än lång till juletidtid och julefrid, men trots det så knåpas det ändå på små planeringar inför den kommande säsongen. Vilket känns härligt även om jag fortfarande njuter av augusti och dess härliga, lite svalare väder, regn blandat med solsken och vackra solnedgångar. 

Jag hoppas alla har haft en fantastisk sommar (och än är den inte över). 
1 Charlie CS- Kulturtanten som älskar jul:

skriven

Bara på det igen! Bor du kvar nu till denna julen så du hinner planera in mycket julstök.
Jag kollar min länklista, så jag inte har för mycket inakuella sidor men du hade ju bloggat nyss. Ha en fin helg!

Svar: Hej! Ja, jag hoppas på ett juligt bloggår, min förhoppning är att denna lilla blogg skall fyllas med allt det goda dom julen frambringar ^^ Och som det ser ut nu så blir det en fridfull jul utan ännu en flytt :) Ha en fin söndag!
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: