I'm dreaming of a white Christmas

I går föll den första snön över Stockholmstad, stora vita bumullstussar silade sakta ner som magiska vinterkristaller från skyn och som smälte när de landade på min snövita hy.
Jag var påväg till tvättstugan med ännu en omgång smutstvätt i händerna, men det var så vackert att jag för en stund glömde bort verkligheten. Att lite snö kan ge så mycket lycka och värme i hjärtat. Magi! 

Dock kom den inte för att stanna utan regnade bort strax därefter, men för en stund kändes det som att jag levde i en liten vit sagovärld ♥ Och för det är jag oerhört tacksam, eftersom jag kände enorm lycka för några sekunder.
1 Anonym:

skriven

Det var en fin liten stund med snön. Kram

Svar: Den var magisk! Även om det bara varade för ett kort ögonblick ^^
I'm dreaming of a white Christmas

2 Anette - En fin jul:

skriven

Så mysigt med de där magiska ögonblicken

Svar: Det är det verkligen, så skönt att ibland kunna få stanna upp och njuta av det vackra man ser :)
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: