Att äntligen få hämta ut årets första juliga

 
I går fick jag mitt efterlängtade sms om att min beställning av Blossa 2016 hade kommit till mitt systembolag ♥
Och eftersom jag ändå behövde åka ner dit för att hämta ut en Champange som jag tidigare beställt och som hade sista hämta-ut-dagen så var min lilla resa på 3 minuter given. 

Väl där fick jag av någon märklig anledning följa med ut på lagret. Vilket aldrig förr hänt ( har en förmånga att beställa en massa spännande drycker ). Och väl där inne beundrade både jag och personalen den vackra designen på flaskan. Den är sådär riktigt härligt skogsgrön, en färg som kommer göra sig ypperlig till december och jul. En fröjd för ögat med andra ord. 

Jag har dock inte haft tiden att provsmaka glöggen, för jag vill inte hetsa och jag vill att tillfället ska vara stämningsfullt och så vill jag givetvis att min kära sambo skall få vara med av invigningen av årets första julsmak. 

Men den är här och än finns det tid att njuta!

1 Eva S:

skriven

Har smakat den. Jättegod!!

Svar: Åh, har ännu inte kommit så långt! Men jag ser fram emot första klunken med spänning ^^ Ni är många som säger att den är god i år <3
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: