Önskelista nr 5

Det här med att sukta efter vissa saker så oerhört mycket känns ibland lite trist, mest för att man vet att den längtan är så långt bort. Speciellt när det är en sak som skulle underlätta väldigt mycket för dig själv och din tillvaro. Och jag som verkligen älskar att ta bilder ( är dock inte så bra på det . . . än ) känner att jag skulle behöva ett nytt objektiv som kan underlätta för mig och göra min hobby ännu roligare och intressant. 

Dock blir det ett väldigt dyrt intresse när man önskar sig tex nytt objektiv ( vilket det är i detta fallet ), ny blixt, fotoduk m.m

Men en vacker dag så vill jag helt klart äga ett bra objektiv som typ det HÄR och därför tycker jag att den får ha en plats på min önskelista för 2016 ♥ Och det skulle kännas fantastiskt att kunna få fota vackra stämningsfulla bilder till min julblogg. 

 

Kommentera här: