Ännu är morgonen mörk

Ännu en morgon har tagit sin början, och jag har redan infunnit mig på jobbet i över en timme och påbörjat min kopp nummer två i kaffeväg. Snart öppnar även Hemköp och jag kan äntligen få gå och köpa mig en efterlängtad frukost då jag glömde min hemma i kylskåpet. Där den absolut inte gör någon som helst nytta.

 
I förrgår fick jag hem min efterlängtade externa blixt som jag införskaffat för att kunna ta bättre bilder, både till bloggen och allmänt. Vilket kommer göra denna foto-jul-säsong lite roligare.
Nu lär det väl dock ta ett tag innan jag kommer på alla finesser, trix och denna rätt så höga ribba av självkritik. Men jag jobbar på det och hoppas att det så småning om kommer komma en hel del egentagna bilder som beskriver min jul i både text och bildform. 

Och med dessa små ord vill jag önska er alla en riktigt god morgon ♥
1 Anette - En fin jul:

skriven

En riktigt god morgon till dig också :)

Svar: Tack ^^
Hoppas du får en strålande dag :)
I dreaming of a white Christmas

Kommentera här: