Johan Bülow lakrits adventskalender


Det här med att få sitta i en gosig julpyjamas samtidigt som man öppnar årets första lucka, och inte från vilken adventskalender som helst utan från Johan Bülows lakritskalender känns riktigt lyxigt. Smaken var som guld i min mun och jag njöt verkligen av att få sitta ner i soffan med min kärlek och dela på dessa fantastiskt glittriga guldkulor. 

Kalendern är dessutom en Första Adventspresent från min sambo. Vilket har blivit lite av en tradition då jag varje år får en ny kalender från något lyxigt märke. Förra året fick jag till min enormt stora förvåning en Body Shop Ultimate. En kalender som jag blev oerhört glad och tacksam över. 
Dock kände jag i år att jag mer vela ha en kalender som inehöll något fantastiskt gott som man varje morgon efter en god frukost kunde mumsa på ♥ 

Min kärlek vet minsan hur man får sin flickvän väldigt glad och lycklig och det älskar jag honom för. Han är verkligen ett vackert glimmande ljus i mörkret med ett enormt hjärta.
1 Anonym:

skriven

Vad är pyjamasen ifrån

Svar: Hej, o ursäkta för sent svar :)Pyjamasen är från H&M ^^
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: