Julkryssning

I lördags steg man upp i ottan för att tidigt brumma iväg till Stadsgården. En riktigt mysig julkryssning med frukostbuffé, SPA och julbord väntade, och som sällskap hade jag min kära mor och systrar. En 24 timmars-kryssning över Östersjön med min älskade familj var något jag verkligen hade längtat och sett fram emot. 

Många glada skratt och tokiga upptåg han hända innan vi kom tillbaka på svenk mark igen. Men även om resan bjöd på kanske ett eller två för många glas så var det så himlans mysigt att bara få umgås, njuta i spat, prata om allt mellan himmel och jord, äta ett ordentligt julbord och bara ta det lugnt. 

Ibland så behöver man bara komma iväg en sväng med de mest betydelsefulla damerna i sitt liv ♥ ♥ ♥ 

 
Och i morgon hoppas jag på att kunna lura ut sambon en svänga efter att ha tittat på Luciamorgon samt ätit en god frukost och druckit mitt julte. Jag skulle nämligen vela köpa en gran så att hemmet fylls av den där underbara doften som då flödar igenom hela hemmet och ger den där alldeles speciella känslan om jul. Dessutom vill jag kunna ligga i sängen och bara njuta av de tindrande ljusen och de magiskt vackra julkulorna som kommer att vara i alla möjliga färger i år.

Åh, vad jag längtar efter en gran så ljuv!

Kommentera här: