Önskelista nr 3 - Ett köp till mig själv

 
Mitt hjärta slår volter just nu! Samtidigt som det gör ont, känns skrämmande så känner jag ändå en känsla om lugn och frid där mitt hjärta sjunger glada skräckmeleodier. De är med andra ord en väldgt blandad kompott! 

Men efter att ha suttit med hjärtat uppe i halsgropen var enda gång jag vilar musknappen över "Genomför köp" så har jag nu tagit modet till mig och klickat hem ett vitrinskåp på 100 kilo. Tanken är att det ska få stå i vår öppna planlösning och agera någon form av köksskåp. 

Detta skåp är verklligen mitt drömskåp och det kan jag meddela att min stackars plånbok också känner av. För det är lika fint som dyrt men det kommer stå sig fantastiskt under juletid. 

Jag är helt klart kär!
1 Anette - En fin jul:

skriven

Jättesnyggt, du kommer säkert inte att ångra dig. Hoppas på en ny bild när ni fått det på plats :)

Svar: Tack :3 Jag hoppas verkligen det ^^ Det kommer garanterat komma upp fler bilder sen när skåpet har kommit och man fått chansen att inreda det med en massa fint :) Ser så fram emot det!
I dreaming of a white Christmas

2 Lotta:

skriven

Jättefint skåp:)

Svar: Visst är det ^^ Hoppas verkligen det är lika fint i verkligheten <3
I dreaming of a white Christmas

Kommentera här: