Ett jultecken - granen utanför

 
När jag denna morgon tog mig ut i den kyliga morgonluften för att införskaffa mjölk på vårt nyöppnade ICA såg jag till min förtjusning att granen på torget var rest. Dessutom arbetade två män i oranga kläder tappert med att få upp alla de tusen juleljus. 

Att få mötas av något så vackert ger känslorna ett enormt glädjehopp. Vad magiskt det kommer bli till kvällen när de förhoppningsvis är tända. Eller så kanske det är premiär i helgen ?
Jag ska i alla fall gå ut när mörkret lagt sig för att ta mig en titt och se om torget lyses upp av denna vackra gran.

Och ikväll har jag och min kärlek bestämt att julmyset skall få inviga denna helg med glögg, köttbulle- och rödbetssalladsmacka och med en magisk julfilm på tvn. 

Önskar alla en fin fredag ♥
1 Lotta:

skriven

Och I morgon Taxinge julmarknad:)

Svar: Jaaah! Åh vad jag längtar ^^ Johan måste bara sälja skitiga ponnyn först aka röda Mazdan :3 Men han lovade att försöka vara klar till 11 sen åker vi på en gång :D
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: