Vinterkärlek

 
Denna helg bjöd på vackra snöflingor som silades ner från himlen, de la sig som ett pudervitt täcke på mina föräldtars vinterkalla gräsmatta. Kylan hängde i luften och mina händer blev alldeles igenomfrusna när jag glatt sprang ut med kameran för att lyckas fånga allt det magiska som den första snön bär på. 

Jag blir alldeles varm när jag tänker på hur min systerson sprang runt bilarna på gården och lekte snöbollskrig med min kära mor och med min älskade syster. För ett barns glädje och skratt är något av det finaste, hjärtligaste och ärligaste. 
Jag är så glad att storasyster min kom och hälsade på ute i skogen, för vilken toppendag det blev. Med mys i soffan, bullbak samt god middag. 

Så borde alla söndagar få vara ♥
1 Anette - En fin jul:

skriven

Det finns inget som slår barnens oförställda glädje vid den första snön och vid jul, helt underbart :)

Svar: Den är verkligen ljuvlig att se, den där bubblande glädjen ^^
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: