Underbar kväll

 
Uppkurad i soffan med favorit sockorna från Canada Snow på tassarna värmer jag mig med en kopp Chaite samt sätter smaklökarna i obalans med en välsmakande skin- och senapsmacka. Till efterrätt serverar jag mig själv en härligt mjuk och smarrig Babybell, vilket är ljuvligt att mumsa på.

Till detta höstmys ser jag på den charmiga filmen The Holiday och gosar upp mig lite extra under min fluffiga filt och bara njuter över lugnet, ensamheten och denna sena septemberkväll.
 
Just nu mår jag riktigt bra ♥
1 Anette - En fin jul:

skriven

Visst är den filmen helt underbar, en av de bästa kärleksfilmerna som finns enligt mig. Jag älskar karaktärerna och stämningen. Och så är det ju jul också :)

Svar: Känner som dej! Den är verkligen fin och stämningsfull :3 De har verkligen lyckats fånga det där lilla extra ^^
I dreaming of a white Christmas

2 Annie:

skriven

Verkligen en mysig film! Jag hoppas att syrran och jag snart ska sätta oss ner och titta på den - det är en liten tradition för oss:)

Svar: Åh! Låter som en mysig tradition ^^ Filmen skapar verkligen stämning nu när kvällarna börjat bli så mörka :) Lätt att man då kan få drömma sej bort lite extra :3
I dreaming of a white Christmas

Kommentera här: