Pyssel från Panduro

Att Pandura har en rejäl REA just nu har väl ingen undgått ? 

Brukar i vanliga fall inte beställa hem en massa pyssel ( förutom pyssel till paketinslagningar ) och framför allt inte julpyssel. Mycket pga att jag aldrig haft tillfälle eller tid att hinna med pyssel under December. Har alltid varit så mycket annat som tagit upp min tid.
Men i år tänkte jag slå på stort och faktiskt ta mig tiden att sitta ner och pyssla, kanske även min systers son vill vara med ( och min syster också för den delen ) ? Det skulle juh vara himlans mysigt.
Kanske man kan klämma in lite pepparkaksbak också och kanske vi vuxna kan få njuta av lite varm glögg medans vi julstökar. 

Detta kan inget annat än att lyckas ♥
1 Annie:

skriven

Jag väntar också på ett paket från PANDURO - längtar! Köpte den där satsen med pyssel som du visar upp förra året på rean och jag var jätteöjd med den. Så fina grejor som du kan göra andra saker med också!

Svar: Åh vad roligt! :DSka verkligen bli så himlans mys att få pyssla!:3 Jag längtar så mycket! ^^
Och nu när vädret blivit sämre och kvällarna mörkare så känns det verkligen som ett ypperligt tillfälle att börja lite smått, lite tjuvstart sådär med kanske mer vinterrelaterat pyssel :)
I dreaming of a white Christmas

2 Johannas jul:

skriven

Jag spontanbeställde lite från REAN igår, ur julkategorin såklart. Så kan det gå när man sitter hemma och är sjuk :P

Svar: Jag känner igen det där, man är lite rastlös, tycker lite extra synd om sig själv :P Så lätt hänt att det slinker ner något roligt i intranätets varukorg ^^ Men hoppas du kryar på dej ordentligt :)

Spontanbeställde tex den nya vita Åsas Tomtejul-servis idag samt den stora Olle-tomten på 80 cm. Måste säga att arbetsdagen helt plötsligt blev lite ljusare och lite gladare. Trots att jag också åkt på en ordentlig förkylning :P
I dreaming of a white Christmas

3 Jenny:

skriven

Men jag vill jätte gärna julpyssla med dig!

Svar: Men det tycker jag absolut att vi ska boka in kära syster <3
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: