Årets första njutarmust


Efter en härlig eftermiddag på både IKEA och Plantagen så avslutades gårsdagen med årets första, iskalla, välförtjänta julmust ♥
Smaken var som sänd från från Betlehems stjärna, och jag som egentligen inte ens är en speciellt trogen julmust-älskare. 
Men efter att ha smakat Apotekarnes årsmust 2015 så kan även jag tänka mig att uppgradera mig till att dricka både två eller tre glas till denna säsong. Ljuvjuligt!

Andra juliga ting som införskaffats är tex Herr Bruse som ståtligt pryder bredvid julmusten samt lite annat mysigt som ska få sitt egna rampljus lite senare i veckan. 
1 Anette - En fin jul:

skriven

Har inte hunnit med någon julmust ännu, kanske ska leta rätt på årsmusten nu till helgen :)

Svar: Tycker jag allt du skall göra, det är juh en speciell känsla med årets första klunk ^^ Och tycker nog att det är rätt tid för att få börja fuska lite ;)
I dreaming of a white Christmas

Kommentera här: