Allers Julmagasin - vilken känsla


Att få känna tyngden, doften och få chansen att bläddra i åets första jultidning är himelsk. Att med förhoppningsfulla ögon låta fingrarna svepa sida för sida. Den känslan är obeskrivlig!

Man riktigt njuter av de vackra ting, de pyssel som finns och alla de härliga recept. 
Även om Allers julmagasin inte är min absoluta favorit så är ändå min själ salig. För det är ändå något speciellt med säsongens första jultidning ♥
1 Anette - En fin jul:

skriven

Visst är det en härlig känsla med dessa jultidningar, bara att bläddra och titta på alla underbara bilder. Har inte hunnit med att skaffa någon ännu, väntar lite på mina favoriter och hoppas att de snart dyker upp :)

Svar: Åh-jaah! Det är verkligen hur underbart som helst ^^ Vilken är din favorit ?Själv älskar jag Lantlivs julspecial samt alla underbara mattidningar :)
I dreaming of a white Christmas

2 Anette - En fin jul:

skriven

Min favorit är "Drömhem och trädgård" sedan brukar jag gilla "Amelia Jul" och "Hus och hem". Men det finns många härliga att välja på, Lantiliv kanske jag ska testa i år :)
Ha en riktigt trevlig helg!

3 Lotta:

skriven

Tänkte på dig när jag såg att tidninger kommit ut I handeln. Du pratade om den sist vi sågs. Väntar på Lantlivs julspecial.

Svar: Mami, det var verkligen en så fin känsla att se första tidningen ute i handeln. Jag blev helt lyrisk trots min trötthet som suttit i länge nu. Men den gjorde mej gott och jag fick en stund med lugn :)
I dreaming of a white Christmas

Kommentera här: