Tjejmiddag och gudomligt julkaffe

 
Vilken otrolig dag och kväll det blev igår.

Dagen började med ett besök på Vårdcentralen med ett stick i armväcket, eller egentligen två stick då det första var mindre lyckat. Därefter åkte jag och min underbara svägerska in till Kista Gallerian för att köpa lite roligheter till dagens tjejpartaj, dessutom blev det en mysfika i Bromma Blocks ♥

Efter att ha spenderat en mysig morgon i både Kista och Bromma Blocks åkte jag och sambon för att inhandla torkrygg. Vilket skulle komma att bli kvällens huvudmåltid för mina gamla klasskamrater som kom över för en mysig afton. Kvällen blev verkligen över förväntan ( vilket känns i kroppen idag ).
De hade även med sig en gåva i form av julkaffe från Espresso House, vilken lycka! Detta gjorde givetvis att jag kände lite extra glädjerus. 
Så detta skall avnjutas när mitt huvud mår bättre. Vilket jag hoppas på blir inom en väldigt snar framtid.
1 Michelle:

skriven

Min kollega drack också go-kaffe från en fin och juligt dekorerad kopp från Espresso house.. love it!

svar: det blev Taxinge slott :)

Svar: Verkligen underbart nu när t.o.m julkaffet är i gång :D dagen startar desto bättre då ^^

Mys, skulle åkt dit denna helg men blev lite väl stressigt så det blir nästa helg istället :)
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: