Christmas Night på Cirkus

 

Systra Mi och jag har de senaste åren pratat om att vi måste besöka en ordentlig julkonsert ihop när December börjar ta form och ge glittrande stäming i våra hjärtan. Men det har helt enkelt inte blivit av då vi haft olika arbetsscheman samt haft andra prioriteringar som tyvärr fått gå före vår julstäming ihop.
Men i år beslutade vi oss om att skapa stämning ihop under en magisk kväll i December och det finns inte ord om hur varmt mitt hjärta känns över att vi skall se Christmas Night på Cirkus. 

Jag känner så mycket lycka, kärlek och redan längtan efter att ännu ett år få smycka min tillvaro med julstäming. 
Men innan det är dags att helt krypa upp i soffan med en varm kopp choklad med smak av pepparmint så hälsar jag hösten välkommen att få spraka med sina färger, torra luft och lite mer ruggiga dagar och mörka kvällar.
1 Jenny:

skriven

Nu har jag läst din blogg ;) Det ska bli så underbart att få gå på detta med dig! Puss

Svar: Åååh <3 Det tycker jag också, med dej ^^ Känner på mig att det kommer bli en magisk och oförglömlig kväll :D
I'm dreaming of a white Christmas

Kommentera här: